Snooker/billard
Fra : Kate

Dato : 09-10-04 23:28

Efter at ha' set en del snooker på Eurosport er jeg blevet lidt vild
for at få et spil. Har prøvet et på Eurosprts hjemmeside, men kan kyn
prøve 3 gange så er det penge på bordet. Da jeg opfatter det som om det
er rent gambling har jeg ikke lyst til det. Jeg ønsker bare at
hyggespille lidt herhjemme.
Findes der er godt spil, et i evt. kunne anbefale mig at putte mine
penge i? Altså ikke noget online spil, menbare til hjemmepc'en.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : den ægte fotomand

Dato : 09-10-04 23:50

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!
"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der er godt spil, et i evt. kunne anbefale mig at putte mine
> penge i? Altså ikke noget online spil, menbare til hjemmepc'en.

kan det være noget som det her???

http://www.totalgames.net/pma/13383/

eller dette?

http://www.iomo.co.uk/stevedavissnooker/index.shtml

eller et helt nyt jeg lige også fandt via google

http://www.codemasters.co.uk/snooker2004/

MVH Per

Fra : Kate

Dato : 10-10-04 00:04

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote in

> [...]
>
> eller dette?
>
> http://www.iomo.co.uk/stevedavissnooker/index.shtml
>
> eller et helt nyt jeg lige også fandt via google

Tak Per. Dem vil jeg kigge lidt nærmere på.

Måske ville det være en god idé hvis jeg sagde hvad det skulle køre på

Det er en WinXP Pro m. SP2, 1,9Ghz, 512 Ram, Radeon 9200 grafikkort. Og
masser af harddisk plads.
Ved ikke om det har noget at sige, men det er systemet

Fra : TommyF

Dato : 10-10-04 14:56

>Det er en WinXP Pro m. SP2, 1,9Ghz, 512 Ram, Radeon 9200 grafikkort. Og
>masser af harddisk plads.
>Ved ikke om det har noget at sige, men det er systemet
Snooker games kan kører på næsten alle maskiner, de kræver ikke meget
for at fungerer.
---
Brøndby
http://tommy-friis.dk/

Fra : Kate

Dato : 10-10-04 21:35

TommyF <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> wrote in

> Snooker games kan kører på næsten alle maskiner, de kræver ikke meget
> for at fungerer.

Det lyder godt, så er det jo bare at gå ned til spilpusheren imorgen og
se hvad han kan diske op med

Fra : /Ole

Dato : 11-10-04 11:47

Snooker Cahmpionship 2003 er intet mindre en ligeså genialt som selve
spillet (næsten)

Det har jeg brugt mange timer på. Kik efter det, eller send en mail.

/Ole

Fra : Hr. Albrechtsen

Dato : 13-10-04 14:47

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> Findes der er godt spil, et i evt. kunne anbefale mig at putte mine
> penge i? Altså ikke noget online spil, menbare til hjemmepc'en.

World Championship 2004 fra Codemasters får også min bedste anbefalinger.
Det er rimelig enkelt at gå til, og det indeholder alle
ranglisteturneringerne i LG cuppen, samt de rigtige spillere. Eneste minus
er, at der mangler et par af de største profiler grundet licensproblemer,
bl.a. Paul Hunter og Jimmy White.
---
Mvh
Anders

Fra : Kate

Dato : 17-10-04 21:07

"Hr. Albrechtsen" <nooen@noone.dk> wrote in

> World Championship 2004 fra Codemasters får også min bedste
> anbefalinger. Det er rimelig enkelt at gå til,

Det har jeg så bestilt over nettet. Den nærmeste spilpusher, her i
Rødovre, gloede dumt på mig da jeg spurgte efter et snooker spil og
billard det havde han ikke noget af, så istedet for at piske land og
rige rundt gik jeg på nettet. Desværre går der så bare op til 7 dage
før det dumper ind ad min brevsprække
Så imens må jeg spille et trial-spil fra Eurosports hjemmeside.

Fra : loop99

Dato : 20-10-04 09:08

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message news:<4172d0e7$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> før det dumper ind ad min brevsprække
> Så imens må jeg spille et trial-spil fra Eurosports hjemmeside.

Det bedste sted jeg kender er helt klart :

http://www.thepoolclub.com/
http://www.thesnookerclub.com/