Americas Army - hjælp til sidste træningsb~
Fra : Jo

Dato : 08-10-04 19:16

Jeg kan ikke snige mig forbi vagterne i den sidste træningsbane. Løsning
efterlyses.
På forhånd tak for hjælpen.

Jo.

Fra : niels larsen

Dato : 08-10-04 20:08

"Jo" <jobookingSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke snige mig forbi vagterne i den sidste træningsbane. Løsning
> efterlyses.
> På forhånd tak for hjælpen.
>
> Jo.
>
> Jeg kan kun gentage, go low and slow.
det jeg mener jo langsommere du/i kraver jo nemmere er det, når i hører
vagterne sige noget så læg helt stille i 10 sek derefter er det med at
kravle meget langsomt. Husk at hvis i kan se vagterne kan de også se jer !!

Niels Alias {FFO}-Kaptajnen-{DK}

Fra : Jo

Dato : 08-10-04 21:09

> [...]
> vagterne sige noget så læg helt stille i 10 sek derefter er det med at
> kravle meget langsomt. Husk at hvis i kan se vagterne kan de også se jer

Jeg kravler udelukkende i langsomt tempo og bruger kikkerten ofte. Når
vagterne siger noget, ligger jeg stille i 1 minut. Alligevel bliver jeg
opdaget det sted, hvor der er lys og vagttårne
Skal man i øvrigt gå højre eller venstre om banen?

Jo.

Fra : niels larsen

Dato : 09-10-04 15:31

> [...]
>
> Jo.
>
> Start med at gå højre når du/ har nået punkt A skal i til højre ned i
slugten derefter til venstre 1 gang i kan, ligeud til i kommer til splitvej
der skal i til højre, (Punkt B) og kravle på vagttårn siden, husk kun kravl
der når lyset ikke er ud for jer!!!! .Når i kommer frem så campen kan ses
skal i til højre ned i vandet, Det må være nok hjælp, resten må i klare
selv. God fornøjelse

Niels Alias {FFO}-Kaptajnen-{DK}

Fra : Jo

Dato : 09-10-04 16:01

> [...]
> der når lyset ikke er ud for jer!!!! .Når i kommer frem så campen kan ses
> skal i til højre ned i vandet, Det må være nok hjælp, resten må i klare

Tak for hjælpen Niels. Jeg prøver igen

Jo

Fra : Janner

Dato : 19-10-04 11:11

Mere udførligt :

Here we go:

From the beginning turn 90 degrees right and follow the left turn, there
after the next right turn. Now stay to the left, soon u will spot the guards
light from the bushes. After the second rock is a path going up . go that
way and shortly u will spot a bridge, now u have point A

Go left after the bridge, crawl in the small path along the bridge, by the
end of this path crawl up again. be careful about the guards lights. Crawl
along the road and along the path/road where u have 2 towers on your right
hand . stay in the middle of the road and have patience but its done, when u
have the next road crossing u have point B

Now seek right in the direction of the tower, don't be afraid of the light.
just careful, crawl between the rock to your left and the light edge. If u
take your way to close to your left u will get spotted. It happen all the
time. Now stick to the right at the bridge . further along to the right go
down in the path and by the rock to the left where it go up again. Behind
the rock is a guard, crawl again carefully in the right direction of the
truck .. Flash the light and u r qualified !

Have patience all the time, it takes at least 1 hour and a lot og coffee.

Fra : niels larsen

Dato : 19-10-04 15:05

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1 time?? hvordan får du tiden til at gå ?? sidst jeg gennemførte den tog

Kaptajnen alias Niels

Fra : niels larsen

Dato : 19-10-04 22:31

Ok her er en walkthrough med billeder, til træningsbanen, så kan det da
ikke blive nemmere

http://www.oym.org/aaosfee/

Kaptajnen Alias Niels