Americas army! S.F.
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 03-10-04 20:00

Hejsa..
Efter at have læst Pers post fra d 2/10 , så har jeg hentet spillet.
Jeg er ved at træne til special forces , men den bane , hvor man skal snige
sig forbi de vagter driver mig til vanvid >
Jeg kan kun klare til chechpoint B , og så kan jeg ikke komme vidre , uden
at jeg bliver opdaget...

Nogen der har lidt hints

Hygge
MJ

Fra : Per

Dato : 04-10-04 11:41

--

Hej MJ!

Kan kun sige tålmodighed - jeg var også ved at blive vanvittig over at det
var så "svært"

DU skal simpelthen bevæge dig meget langsomt og når du hører vagternes
stemmer - så lig stille et øjeblik og ryk frem i rolige ryk.

Jeg fandt engang en side hvor der var nogle hints til banen - ikke at de
hjalp miog meget - men der stod noget a la - ovenstående.

Prøv evt. AAO´s forum.

Men endnu engang tålmodighed og langsom fremrykning.

SF - er hele træningen værd

Mvh. Per!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-10-04 19:25

> [...]
>
> Prøv evt. AAO´s forum.
>
> Men endnu engang tålmodighed og langsom fremrykning.

Jeg har prøvet næsten ALT...
Og jeg sneget mig hen af broen en million gange i langsomste tempo...
Jeg har sneget mig ned i lavinen , og kravlet hele vejen rundt ( venstre og
højre om ).
--------------"-------------- og forsøgt derfra at kravle over vejen.
Jeg har forsøgt at blive på samme side , og kravle hen til det væltede træ ,
der kan bruges som bro...

Jeg har prøvet og prøvet og prøvet....
Alt sammen i langsomste tempo....
Nogen gange , hvor jeg er blevet opdaget , har jeg ikke engang kunnet se mig
selv , i den sekvens man ser , hvilket har givet mig den ide , at det nok er
en måde , at spillet fortæller en , at det ikke er sådan at banen skal
løses...
sometider har jeg kravlet i 20 min før jeg bliver opdaget...

Jeg har næsten opgivet den bane...
Den eneste måde , som jeg ikke har prøvet den bane , kan kun være den
rigtige....

Måske at denne bane , er en af dem , hvor jeg bare ikke kan se skoven for
bare træer????
Jeg ved det ikke...

Anyway...
Jeg tror jeg har fået løsningen pr. mail..
ingen spørgsmål stillet............

Mvh
Martin.

Fra : Jo

Dato : 07-10-04 19:48

> Anyway...
> Jeg tror jeg har fået løsningen pr. mail..
> ingen spørgsmål stillet............
>

> Mvh
> Martin.

Kunne du ikke være så flink at dele løsningen med os andre, eller i det
mindste med mig?

Jo