Splinter Cell - Hjælp
Fra : Pierre-Karina

Dato : 28-09-04 18:49

Jeg har lige ehvervet mig det nye splinter cell - Pandora Tomorrow.
Det er et fedt spil men jeg er allerede kørt fast.
Jeg er lige kommet ind i et rum hos en hvor jeg fik en chip til en tlf. der
er to døre jeg kan vælge en ind til et rum med 3 gisler og en vagt og den
anden dør føre ud til en vagt på en altan, hvilken dør skal jeg vælge. Jeg
er blevet dræbt 10 gange i hver dør.
Hjællp

Finder der nogle Walkthrough på nettet og hvor.

Pierre

Fra : Ged

Dato : 28-09-04 19:31

On Tue, 28 Sep 2004 19:48:51 +0200, "Pierre-Karina"
<pierre-karina@mail.dk> wrote:

> [...]
>er blevet dræbt 10 gange i hver dør.
>Hjællp
>
>Finder der nogle Walkthrough på nettet og hvor.

Hvis jeg husker ret er der i rummet med de 3 gidsler en enkelt vagt -
du skal holde dig fra glasskårene på gulvet, ellers hører han dig. Kan
ikke lige huske hvad jeg gjorde for at uskadeliggøre ham - måske
smadre et lys i loftet? Jeg er dog ret sikker på at tricket var at
liste og undgå glasskårene.