Ufo Aftermath cheats !!
Fra : Eg Egemarke

Dato : 22-09-04 21:35

Efter at have opdaget at det er en DEL sværere end "bare lige" vil jeg snyde
lidt
og har fundet følgende:

To enable UFO: Aftermath cheats find "config.cfg" file in the game
install directory, open it with Notepad and add the following line:

KEY "cheats" BOOL TRUE

Save the changes, start the game and enter the following UFO: Aftermath
cheats in the console window (press [Shift]+[~] to bring it up):

MEN uanset hvilket sprog jeg vælger kan jeg IKKE få denne Konsol frem ??
Hvad gør jeg galt jeg har self rettet i config.cfg filen mm

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Erik

Dato : 22-09-04 21:44

"Eg Egemarke" skrev:
> [...]
>
> MEN uanset hvilket sprog jeg vælger kan jeg IKKE få denne Konsol frem ??
> Hvad gør jeg galt jeg har self rettet i config.cfg filen mm

Hvilken tast trykker du på?
I de fleste spil er det "~" knappen man skal trykke på for at få konsollen frem.
Men med dansk tastatur/sprog er det som regel tasten under Esc.
Altså "§".

--
Erik

Fra : Simon Nejmann

Dato : 23-09-04 09:58

On Wed, 22 Sep 2004 22:34:39 +0200, "Eg Egemarke"
<egemarke@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>MEN uanset hvilket sprog jeg vælger kan jeg IKKE få denne Konsol frem ??
>Hvad gør jeg galt jeg har self rettet i config.cfg filen mm

Du behøver ikke at skifte sprog, jeg kører med dansk tastatur og har
fået konsollen frem - kan bare ikke huske præcist hvordan... :(

Men prøv ½§ tasten (lige over tab) og de fem taster til højre for P og
L (med og uden shift og alt), en af dem burde give resultater.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann