broer i sims2
Fra : Martin Møller

Dato : 21-09-04 11:26

Kan se på sims2.com at der er nogle grunde der har broer over vandløb.
Hvordan laver man sådan nogle broer? Synes ikke jeg kan finde en funktion
til det i spillet.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Heidi

Dato : 21-09-04 18:33

Martin Møller wrote:
> Kan se på sims2.com at der er nogle grunde der har broer over vandløb.
> Hvordan laver man sådan nogle broer? Synes ikke jeg kan finde en
> funktion til det i spillet.

Jeg har lige fundet svaret i alt.games.the-sims og har prøvet det - brug
vand-værktøjet til at lave dit vandløb, sø eller lignende, og brug
derefter den der afsats/terassefunktion (ikke "foundation", men en af
dem med træ) til at lave broen henover i den ønskede bredde. Forbind
derefter afsatsen med en trappe i hver ende, og du har din bro
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Martin Møller

Dato : 21-09-04 20:42

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dem med træ) til at lave broen henover i den ønskede bredde. Forbind
> derefter afsatsen med en trappe i hver ende, og du har din bro

Mange tak. Det vil jeg prøve

--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.