Sims 2- hvor gamle er i?
Fra : Heidi

Dato : 21-09-04 06:16

Nu blev pigerne jo opfordret til at deltage lidt mere i Sims snakken, så
jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvor gamle i er, jer der spiller
det? (Både 1 og 2).
Nærmer mig selv de 25 - for 8 gang

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-09-04 09:43

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> Nu blev pigerne jo opfordret til at deltage lidt mere i Sims snakken, så
> jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvor gamle i er, jer der spiller
> det? (Både 1 og 2).
> Nærmer mig selv de 25 - for 8 gang

Jeg nærmer mig de 25 for 15. gang

Fra : Kirsten

Dato : 21-09-04 10:23

> [...]
> Mvh. Heidi
> Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

> "Time is fun when you're having flies" - Kermit

Ja så er jeg nok alderspræsident jeg er 62 og nyder meget at spille the
Sims, jeg tror ikke man får bedre hjernegymnastik

mvh
Kirsten

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 21-09-04 11:42

30 år her.

Emil

Fra : Dopedog

Dato : 21-09-04 14:12

> Nu blev pigerne jo opfordret til at deltage lidt mere i Sims snakken, så
> jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvor gamle i er, jer der spiller
> det? (Både 1 og 2).
> Nærmer mig selv de 25 - for 8 gang

Jen-å-tyv

Altså 21 ... fylder dog 22 om 1 måneds tid

Fra : René Lønstrup

Dato : 21-09-04 15:23

Heidi wrote:
> Nu blev pigerne jo opfordret til at deltage lidt mere i Sims snakken,
> så jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvor gamle i er, jer der
> spiller det? (Både 1 og 2).
> Nærmer mig selv de 25 - for 8 gang

Hmm... 25 * 8, det er li' godt mange lys i lagkagen

Er selv 23 - og kan se de 24 i horisonten (første gang )

Jeg spiller dog kun 2'eren, - fandt aldrig rigtigt etteren interessant...

Har desuden 2 brødre på hhv. 13 og 21 der spiller begge 2.

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Anita

Dato : 21-09-04 21:04

Jeg er 38 og spiller sims så tit jeg har mulighed for det. Må dog af og til
vige pladsen for min datter på 13, der også spiller sims

Anita

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 22-09-04 07:05

> Jeg er 38 og spiller sims så tit jeg har mulighed for det. Må dog af og
til
> vige pladsen for min datter på 13, der også spiller sims

Så er det godt vi har to computere. En til kæresten, en til mig

Hun spiller dog ikke The Sims, så vi sparer en ekstra CD...

Mvh

Emil

Fra : Manse

Dato : 24-09-04 08:47

Hejsan

He He, Man er jo nød til at sætte sig ind i spillet, for barnet spørg jo om
hvordan man gør dit eller dat......

Må jo lige se, hvad der der juhuu går ud på.

Mand 44

Manse

Fra : Casper Bang

Dato : 24-09-04 11:04

> Nu blev pigerne jo opfordret til at deltage lidt mere i Sims snakken, så
> jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvor gamle i er, jer der spiller
> det? (Både 1 og 2).
> Nærmer mig selv de 25 - for 8 gang

Jeg købte spillet i går, på grund af alle de sjove episoder nævnt her i
gruppen :)
Spillede omkring 7 timer den dag - det tror jeg er ny record for mig.
At gå fra Doom 3 til The Sims 2 er lidt af en omvæltning ;)

Det er egentligt et meget hyggeligt spil, og appelerer til alle aldre tror
jeg.
Jeg er 20.

Fra : Mathias

Dato : 03-10-04 21:04

Heidi wrote:
> Nu blev pigerne jo opfordret til at deltage lidt mere i Sims snakken, så
> jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvor gamle i er, jer der spiller
> det? (Både 1 og 2).
> Nærmer mig selv de 25 - for 8 gang

Jeg nærmer mig de 25 - om 13 gange, altså

--
Mvh. Mathias | @: mathias *der* *bor* *på* mrside *i* dk 1
http://www.vitoo.dk/ - alle tiders community site 2