Søges: Gratis DVD Database
Fra : Brian Lauritzen

Dato : 09-12-00 14:14

Er der nogle der ved hvor man finder en gratis DVD database. Den skal bruges
til at holde styr over alle mine dvd film.

på forhånd tak

Mvh
Brian_Lauritzen@hotmail.com

Fra : Jørgen Staun

Dato : 10-12-00 23:09

Hvad med at kigge på auto-cd-kartoteket fra Acc97 og så modificere det til
dit behov??

Ellers har jeg en lille DB over mine egne cd'er, der kunne give dig lidt
inspiration, som jeg kan uploade til dig på DK.binaer, hvis du vil.
Jørgen

Fra : Jørgen Staun

Dato : 13-12-00 20:19

Håber du læser her Brian, af en eller anden grund kan jeg ikke maile til
dig, så jeg skriver til dig her istedet.

> Jeg har fået downloadet programmet. men hvordan kommer jeg ind i koden og
> ændre indstillingerne så man kan bruge det til DVD titler istedet

Når du dobbeltklikker på MDB-filen skal du holde SHIFT nede samtidig,
derefter åbner Access-databasevinduet. Herefter kan du ændre i de
forskellige moduler, formularer m.m.

> mvh

> Brian Lauritzen
>
> p.s jeg kender ikke en skid til "Microsoft Access" så du må
> undskylde at jeg
> spørger dumt

Der findes ingen dumme spørgsmål til noget man ikke har kendskab til

God fornøjelse.

Jørgen