Pension
Fra : Jesper Dam

Dato : 14-10-04 18:15

Hejsa...

Jeg har for et par år tilbage haft et job, hvor firmaet var så venlige at
indbetale på en arbejdsmarkeds-pension til mig.. I øjeblikket/de næste 2 år
er jeg studerende, og kan bare følge med i at, de penge firmaet indbetalte
på min pensionsopsparing stille og roligt bliver spist, af
administrations-gebyr og lign.

Hva´ gør jeg?
Er det muligt at investere fra en arbejdsmarkeds-pension?

Ville gerne hvis muligt sætte dem ind på en kapital-pension, og investere
dem i aktier...

Venlig Hilsen Dam

Fra : Jimmy

Dato : 14-10-04 19:42

"Jesper Dam" <dsl158095@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det muligt at investere fra en arbejdsmarkeds-pension?
>
> Ville gerne hvis muligt sætte dem ind på en kapital-pension, og

Du opretter da bare en pensionsopsparing med depot.
Du kan trække indbetalingerne fra på selvangivelsen.
Så er det bare at vælge mellem ratepension og kapitalpension.
Her en lille hjælp;
http://www.appension.dk/DefaultVis.asp?ID=14

Mvh. Jimmy.

Fra : Jesper Dam

Dato : 15-10-04 01:58

takker for hjælpen Jimmy....

Må hellere gå i banken imorgen og få oprettet en kapital-pension...