Word og CPU-load
Fra : Morten Klostergaard

Dato : 22-01-01 14:02

Denne pc jeg sidder ved har et kæmpe problem. Når man har brugt Word 2000 i
ca. 1-2 minutter stiger cpuloadet til 100%, og der bliver det. Word kører
sådan set fint og ligeså hurtigt som det plejer, men hvis man minimere Word
forsvinder loaded.

Problemet er at det belaster cpuen unødvendigt, og gør at andre programmer
køre langsommere.

Er det noget i har set før?

Og hvorfor sker det?

Skal man til at gå den lange vej og have fat i M$ support?

\MK

Windows 2000 DK
MS Office 2000 DK SP1
T-bird 900Mhz
256 Mb PC133
Raid diske

Fra : Per Andersen

Dato : 22-01-01 19:26

Sandsynligvis har du et program der kører uafbrudt under Word. Mit gæt
kunne være den fordømte FindFast, men kik selv. Gode kikkesteder er
CTR+Alt+DEL, som viser en lang stribe aktive programmer, og Mskonfig
(Fra Start/Kør). Der er fanen med Startup vigtigst.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Paul K. Jeppesen

Dato : 23-01-01 12:07

Find Fast ( eller på dansk hurtigsøgeren) er sikkert et godt bud. Da jeg
forleden checkede min 3 mdr. gammel maskine mhp oprydning fandt jeg en find
fast fil på mere end 60 mb, så den kan vel nok skabe uro hvis den kører.