Smart Media card
Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 15-05-01 16:36

Jeg er i tvivl om følgende, når jeg sender et Smart Media card med post,
hvad sker der da med det, ud over det forhåbentlig bliver leveret hvor det
skal.

Bruger postvæsenet maskinel aflæsning og har det noget indflydelse på
kortet. Vil indholdet blive slettet ? vil kortet blive ødelagt ?

Flemming T Nielsen

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 15-05-01 16:57

Send roligt kortet i en foret kuvert. Så skulle der ikke ske noget.
Den maskinelle aflæsning sker ved ganske almindeligt lys, hvilket kortet
eller de data der måtte ligge derpå i hvert fald ikke tager skade af når de
befinder sig inde i en kuvert.

mvh
Peter