Konflikt ml. MS-Office2000 og MS-Projekt20~
Fra : Hjalte Dam

Dato : 22-01-01 01:01

Hej, jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med følgende problem:

Når jeg har installeret både MS-Projekt2000 og MS-Office2000 på samme tid,
sker der det, at når jeg prøver at åbne et hvilket som helst Office-program,
lukker det konsekvent ned igen uden varsel efter et par sekunder. Projekt
kører dog fint. For at få Office til at virke igen, er jeg nødt til af
afinstallere både Projekt og Office og så geninstallere Office alene.

Jeg ville blive glad, hvis nogen havde en forklaring, tips el. tricks.

Mvh
Hjalte

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-01-01 18:04

"Hjalte Dam" <damhj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afinstallere både Projekt og Office og så geninstallere Office alene.
>
> Jeg ville blive glad, hvis nogen havde en forklaring, tips el. tricks.

Efter installation af office 2000, kører du da en opdatering ind (SP1)?
Microsoft har været lidt smarte og kontrollerer serienr. m.m. når folk
henter updaten. Hvis det er et nr. fra den sorte liste (læs serienr. i omløb
med piratversioner) så gør opdateringen et eller andet ved pakken, så
programmerne lukker umiddelbart efter at være blevet åbnet.
Så: hvis en kopi version, så lad være med at køre update. Hvis en legal
version og problemet kommer efter update, så kontakt ms.

Kurt

Fra : Per Andersen

Dato : 23-01-01 19:18

Mit råd er, at du kikker i Msgruppen OfficeUpdate, evt spørger i
gruppen. Der eksisterer et ret stort antal CD'er med fejl, som gi'r
mærkelige udslag. Giv så mange konkrete oplysninger som muligt det er
toppen af MVP'er, der håndterer problemer der.

--
Venlig hilsen
Per Andersen