Grus/sten/sand i benzintank?
Fra : A. Høegh

Dato : 15-05-01 14:06

Hej med jer.

Hvad sker der hvis en eller anden bums hælder grus/sand eller lignende ned i
min Maxis bensintank?

M.v.h
A. Høegh
--
- som hader popdrenge og smstøser i neongule UV-bukser...
E-mail: hoegh@click2find.dk

Fra : Niels Skaaning

Dato : 15-05-01 15:06

"A. Høegh" skriver:

> Hej med jer.
>
> Hvad sker der hvis en eller anden bums hælder grus/sand eller lignende ned i
> min Maxis bensintank?

Ikke umiddelbart noget, med mindre det stopper filtret i benzinstudsen.
--

Niskaa (NS)

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 15-05-01 16:04

> Hvad sker der hvis en eller anden bums hælder grus/sand eller lignende ned
> min Maxis bensintank?

Så tæver du bumsen gul og blå med et koben. Derefter renser du tanken og dit
benzinfilter.

MVH Anders

Fra : RpR

Dato : 15-05-01 18:06

>Så tæver du bumsen gul og blå med et koben. Derefter renser du tanken og
dit
>benzinfilter.

En af mine kammerater havde engang en Maxi, den var der nogle der skulle
være sjove og hælde en øl i tanken på, men den kørte sq alligevel =P

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Gundersen

Dato : 15-05-01 19:48

Hej

En af mine kamarater var ude og køre på hans maxi, da han kom i tanke om at
han var lidt lændere væk end han kunne komme til bage på den tank benzin der
var på!
Så pissede han i tanken, dermed fortyndede benzinen lidt. Han nåede faktiskt
helt hjem, og maxien køre i nu!= )

Mvh Emil
--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-01 20:27

> køre i nu!= )
Hedder: Kører endnu! =)

hehe.. hilsen mor..

Men lol at gøre. Han har sikkert drukket æter eller noget.. ;)

Fra : Lasse Larsen

Dato : 15-05-01 20:41

"Fjed L" <Fjed[at]get2net.dk> wrote in <tg30ro39r1l63c@corp.supernews.com>:

>Hedder: Kører endnu! =)
>
>hehe.. hilsen mor..
>
>Men lol at gøre. Han har sikkert drukket æter eller noget.. ;)

Eller ALT for stærk sprut(finsprit...)!!!
--

---
Hilsen Lasse Larsen

Fra : Christian Jørgensen