Hvad er der sket?
Fra : DCH

Dato : 13-10-04 13:23

Hej Alle - ja synes siden her er gået i stå eller også er min pc!?! Der
er kun lidt ændringer i spm. er der ingen der vil dele nogle sjove
oplevelser eller andet med os???

http://www.kandu.dk/

Fra : Jimmy

Dato : 13-10-04 14:23

"DCH" <DCH.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej Alle - ja synes siden her er gået i stå eller også er min pc!?! Der
> er kun lidt ændringer i spm. er der ingen der vil dele nogle sjove
> oplevelser eller andet med os???

Jo da - Hvad med at du begynder?

/Jimmy

Fra : simon leth jensen

Dato : 13-10-04 15:43

Hej med jer

I efterlyste nogle sjove oplevelser og jeg har da en fra min hund var 10
måneder.
Vi var på ferie over ved Bork om efteråret og vi gik ture nede ved stranden.
Hunden havde altid fået lov til at jage måger for de fløj jo altid inden hun
kom.
Men da vi gik der ved stranden fik hun øje på en og løb efter den og den
fløj ikke, hun tog den i munden og løb og vi måbede, men hun smed den så og
vi tog fat i mågen for at se om den var skadet men det var den ikke. Vi
satte den ned og den fjøj ud på vandet lidt efter.
Det så sjovt ud for mågen var næsten lige så stor som hunden.
Det var til hjemmevideo.
Jeg vil lige sige at det er en hyrdehund jeg har.
Er der andre der har noget sjovt at fortælle?
hilsen Tina og Gipsi

Fra : Claudio Adam

Dato : 13-10-04 17:26

simon leth jensen <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev:
> [...]
>Jeg vil lige sige at det er en
>hyrdehund jeg har.
>Er der andre der har noget sjovt at fortælle?

Goddag goddag,

På et tidspunkt bosat på Island: Ved en jagttur med en Magnus
hørte vi i disen en klynken, det viste sig det var en får-hund der
var blevet viklet ind i noget hegnstråd, ( ikke pigtråd ).
Våd og ynkelig stod den der i disen fast forankret, på mystisk vis
fik vi den beroliget hvor efter Magnus fik den lirket fri.

Gæs fik vi ikke noget af på den tur, dog så vi en glad hund i fuld
fart på sine " tre ben " på vej hjem.

Ret festligt syn skal det siges.

Adam
--