Fødselsdag 2
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 07-10-04 16:30

Hej alle sammen.

Lørdag d. 2. juni, bliver min dejlige vovse Pluto 3 år. Det vil
jeg gerne fejre med en hundesang for Pluto, evt. en hundeopera så jeg
ville høre om nogle af jeres hunde kan synge en god ulvehylesang eller
lign som i kan optage på bånd og sende ?
Har I nogen gode idéer til fed hundefødselsdagsmusik ?jeg dækker
selvfølgelig op med flag og kødben i lofterne hængene overalt, og
indviterer alle tæverne fra vejen på besøg, lagkagen er der
selvfølgelig forlængst tænkt på, men sang skal der altså være, intet
skal mangle, det er jo en hund og de forstår jo udemærket godt hvad
fødselsdage er for noget

Mvh.

Punish

Fra : Winther

Dato : 07-10-04 17:44

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> selvfølgelig forlængst tænkt på, men sang skal der altså være, intet
> skal mangle, det er jo en hund og de forstår jo udemærket godt hvad

Fy fy Punish, jeg aner et glimt af sarkasme
Du mangler da også en lagkage med kattesmag, , og den rigtige påklædning
til Pluto, ej at glemme....

Vh. Winther

Fra : Pwh

Dato : 07-10-04 18:41

> Fy fy Punish, jeg aner et glimt af sarkasme
> Du mangler da også en lagkage med kattesmag, , og den rigtige
> påklædning til Pluto, ej at glemme....
>
> Vh. Winther

Ok, hvis du bager kagen Punish så kan vi da godt bruge min fede kat
Det er ikke rigtigt pænt at gører grin med andre, men jeg må indrømme
at jeg også syntes at det var ude hvor kragerne vender ligefrem at begynde
at holde fødelsesdag og bage kage til sin hund.
Var der nogen der sagde menneskeliggørelse af sin hund,
jeg skal godt nok slå det op for at vide hvornår mine køtere er født

/Jens (der dårligt gider holde sin egen fødelsesdag)

Fra : Pia Nave

Dato : 07-10-04 20:15

Pwh wrote:
> /Jens (der dårligt gider holde sin egen fødelsesdag)

Nej, det må bestemt ikke være sjovt at blive gammel

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Pwh

Dato : 07-10-04 20:49

Pia Nave wrote:

> Nej, det må bestemt ikke være sjovt at blive gammel

Hov hov, hvem har fortalt dig at jeg fyldte 40 i Lørdags ;-(

/Jens (som dog "fejrede" denne dag)

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 08-10-04 22:05

On Thu, 7 Oct 2004 21:49:21 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Hov hov, hvem har fortalt dig at jeg fyldte 40 i Lørdags ;-(
>
>/Jens (som dog "fejrede" denne dag)

havde du så pudset din puch maxi så den skindede ekstra ude i
indkørelsen ?

Fra : Pwh

Dato : 08-10-04 18:33

> havde du så pudset din puch maxi så den skindede ekstra ude i
> indkørelsen ?

Satans, jeg vidste at der var noget jeg havde glemt

/Jens

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 10-10-04 11:32

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Satans, jeg vidste at der var noget jeg havde glemt
>
> /Jens

Nej men han bærer en god del af skylden for de 370.000 manglende Arla kasser
) Fy skam dig Jens

M.V.H.....Benny..

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 08-10-04 22:03

On Thu, 7 Oct 2004 19:41:29 +0200, "Pwh"

> [...]
>at jeg også syntes at det var ude hvor kragerne vender ligefrem at begynde
>at holde fødelsesdag og bage kage til sin hund.

ja måske lige en tand overdrevet at bage fødselsdagskage for sin hund
men jo vi bruger da din fede kat så kan dens hovede stikke op midt
i kagen med et kødben i munden, og ørene fyldt op med godbidder

>Var der nogen der sagde menneskeliggørelse af sin hund,
>jeg skal godt nok slå det op for at vide hvornår mine køtere er født
>
>/Jens (der dårligt gider holde sin egen fødelsesdag)

hehe helt enig jeg husker kun nytårsaften og juleaften, fordi alle
ævler om det hele tiden, ellers ser jeg nu hellere alle højtiderne og
fødselsdagene spredt ud over hverdagene,så ville det hele nu være lidt
sjovere. min hund har fødselsdag hver dag i går fik han en
½rå-kylling og i dag skal hans nye fødselsdag fejres med ½kg rå lever

Fra : Verner

Dato : 07-10-04 20:29

On Thu, 07 Oct 2004 03:29:42 -1200, "Punish The Deed, Not The Breed."
<ninja@ninjasen.dk> wrote:

> [...]
>selvfølgelig forlængst tænkt på, men sang skal der altså være, intet
>skal mangle, det er jo en hund og de forstår jo udemærket godt hvad

Dobbelt ROFL..

En rigtig tantehistorie

Verner

Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-10-04 21:27

> [...]
> selvfølgelig forlængst tænkt på, men sang skal der altså være, intet
> skal mangle, det er jo en hund og de forstår jo udemærket godt hvad

Ja det er dejligt at du gør noget ud af det!!!