Fødselsdag!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 06-10-04 20:54

Hej alle sammen.

Søndag d. 17. oktober, bliver min dejlige powder puff, Gizmo, 1 år. Det vil
jeg gerne fejre med godt til Gizmo, evt. en lagkage til hunde eller lign.
Har I nogen gode idéer?

Mvh.

Ann

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 07-10-04 07:07

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> jeg gerne fejre med godt til Gizmo, evt. en lagkage til hunde eller lign.

Tillykke!
Den bedste fødselsdagsgave du kan gi' din hun er nok alt andet end diarré.
Hundene er heldigvis ikke bevidste om fødselsdagen, men tanken er nu meget
sød!

Mine får en klap-sammen toast med leverpostej og så får de en ekstra god
lufte-tur... Da de alle heldigvis har fødselsdag i
forår/sommer/efterårs-perioden bliver det gerne til en forfriskende,
hyggelig strand-tur med dertilhørende badning... Flat-tæven svømmer helst
til England og tilbage hvis hun kan slippe afsted med det!

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Karina G.C.

Dato : 07-10-04 09:23

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> wrote in message news:<41644d60$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg gerne fejre med godt til Gizmo, evt. en lagkage til hunde eller lign.

Hej Ann..

Hiii, jeg er lutter øre for samme dag bliver min Misja 2 år (jubii) og
jeg ville også synes det ku' være dejligt med noget særligt lækkert
til hende den dag..^_^..

Vh. Karina.

Fra : Sanne

Dato : 07-10-04 10:47

"Karina G.C." <1kgc@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> wrote in message

Hej Ann.

Jeg har før lavet lagkage til hundefødselsdag.
Man kan f.eks skære et hjerte ud af rigitge lagkagebunder, hvis det er til
en enkelt hund. Eller bruge hele bundene hvis der kommer hundegæster :c)
Så kan man tage noget dåsemad og blande med lidt vand, så det er nemmere at
smøre ud mellem lagene. Også lidt på toppe, så pynten kan holde fast.
Pynt kan så være div. hunde godbidder smukt placeret *sss* Bare igang...man
bliver helt kreativ, når man først begynder.

Hundene eeeeelsker det :c) Og de behøver ikke få ondt i maven, hvis man
lige tænker over hvor meget der er til hver hund.
Den skal selvfølgelig ikke have en hel lagkage!!

mvh
Sanne og forresten...tillykke Gizmo.
1 år...der er jo en ret stor dag :c))

Fra : Christina Jensen

Dato : 07-10-04 13:21

Hejsa....jeg har før haft held med at søge efter hundeguffer opskrifter på
div hunde sider...

Fra : Mus

Dato : 07-10-04 12:05

Ann Nielsen <annn@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41644d60$0$167$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
vil
> jeg gerne fejre med godt til Gizmo, evt. en lagkage til hunde eller lign.

Havd med bare at købe et rigtig lækkert ben. Hunde tænker jo ikke som os
mennesker.

LN

Fra : Ann Nielsen

Dato : 07-10-04 21:20

> Havd med bare at købe et rigtig lækkert ben. Hunde tænker jo ikke som os
> mennesker.
>
> LN

Det får han så tit :) Forkælet er Herren jo :) hi hi