sharks bay
Fra : Karin Høgh

Dato : 21-10-04 23:07

Er der nogen, der kender noget til Sharks Bay Bedouin Resort ved Sharm el
Sheik -

Hvad med vandtemperaturerne i marts, hvor påsken ligger i 2005 - er det værd
at tage tørdragterne med???

Fra : Søren Reinke

Dato : 22-10-04 06:05

"Karin Høgh" <karin.hoegh@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er der nogen, der kender noget til Sharks Bay Bedouin Resort ved Sharm el
> Sheik -

Sharks Bay Bedouin Resort ?
Ikke hørt om det, men der er et Hilton Sharks Bay hotel hernede, som skulle
være ret godt, men ligger et pænt stykke væk fra selve Sharm by.

> Hvad med vandtemperaturerne i marts, hvor påsken ligger i 2005 - er det
værd
> at tage tørdragterne med???

Hvis ud mener vand på omkring 22 grader retfærdiggører tørddragt så ja, men
personligt synes jeg ikke der er nogen grund til at bruge tørdragt
overhovedet hernede, og jeg bor her

Søren Reinke
PADI Instructor Sharm el Sheikh

Fra : Jens Olsen

Dato : 22-10-04 10:45

> [...]
> Sheik -
>
> Hvad med vandtemperaturerne i marts, hvor påsken ligger i 2005 - er det værd

Uden at vide den præcise vandtemperatur kan jeg garantere, at det ikke
vil være noget hit at tage tørdragt med. Selv det østlige Middelhav er
18 grader på det tidspunkt.

Jens Olsen

Københavns Dykker Club, kbhdyk.dk
Danmarks bedste dykkerklub!

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 24-10-04 01:13

Jeg var i Sharm i marts 2004 omkring d. 10. i måneden. Vandtemperaturen var
22,7° C hele vejen ned til 20-25 meter. Så kan du jo selv vurdere om det er
nødvendigt med en tørdragt. Jeg brugte en 3 mm shorty...

Mvh.
Roland Lyngvig
(E-mail-adresse: Søg i www.epost.dk)

Fra : Anders Q

Dato : 25-10-04 23:24

He he jeg var afsted i marts måned i `99 og vores engelske instruktører
dykkede i tørdragt , men jeg selv og konen var i shortys , kun lige på
dykket ved " Thisthelgorm" havde vi lange dragter på .

A Q

Fra : Søren Reinke

Dato : 26-10-04 19:52

"Anders Q" <A.Glarbo@.esenet.dk> wrote in message
> He he jeg var afsted i marts måned i `99 og vores engelske instruktører
> dykkede i tørdragt , men jeg selv og konen var i shortys , kun lige på
> dykket ved " Thisthelgorm" havde vi lange dragter på .

Det er korrekt mange af instruktørerne bruger tørdragter om vinteren, men
når man dykker flere gange hver dag året rundt, føles det koldere. End det
gør for folk der kun er her en uge.

Hilsen Søren Reinke