Film fra Seattle
Fra : Kalle

Dato : 18-10-04 19:39

Hej rødder

Der blev vist en film fra Vraget Seattle i Norge på DSF´s
instruktørkonference 2002, med en dykker der fare vild i vraget og jubler
vildt da han endelig kommer ud. Man følger hele seancen i hans kamp om at
finde ud, da han ikke havde slukket kameraet.

Er der nogen der ved om den kan hentes på nettet et sted??

Hilsen Casper

Fra : Søren Reinke

Dato : 18-10-04 22:23

> [...]
> vildt da han endelig kommer ud. Man følger hele seancen i hans kamp om at
> finde ud, da han ikke havde slukket kameraet.

Mon han husker at bruge en line i fremtiden ?

Søren Reinke
www.bluehorizons.dk

Fra : Lars

Dato : 24-10-04 16:47

"Søren Reinke" <disky@disky.dk> skrev i en meddelelse

> Mon han husker at bruge en line i fremtiden ?
Tror jeg ikke du skal regne med. Så vidt jeg husker, gentog han ovennævnte
stunt dagen efter - dog uden at finde ud.....

MVH
Lars

Fra : Johnny Christensen

Dato : 25-10-04 12:15

"Lars" <2niceXX@XXofir.dk> wrote in message
> Tror jeg ikke du skal regne med. Så vidt jeg husker, gentog han ovennævnte
> stunt dagen efter - dog uden at finde ud.....
>
> MVH
> Lars

Det tror jeg ikke er helt korrekt. Der er SVJV kun omkommet 2 dykkere på
Seattle, begge danskere...

JZC

Fra : Niels

Dato : 25-10-04 21:57

Johnny Christensen wrote:
> "Lars" <2niceXX@XXofir.dk> wrote in message

> Det tror jeg ikke er helt korrekt. Der er SVJV kun omkommet 2 dykkere på
> Seattle, begge danskere...
>
> JZC

Det er sandt at han gentog dykket, om det var dagen efter husker jeg
ikke, men han brugte line, det fortalte Per Ragnar som viste filmen.

Mvh. Niels

Fra : kim hermansen

Dato : 19-10-04 17:50

Hej.
Tror ikke du skal regne med at finde den på nettet.
Men du kan kontakte mig på mail, så kan jeg evt hjælpe.

Mvh Kim.