1.april ?
Fra : Allan Hansen

Dato : 11-10-04 11:20

Tilbud fra dba:
Resten af 2003 PADI OPEN WATER DIVER kr. 2800,-
Tilbud DUI tørdragt CF 200 X knust neopren str. xl. 15995,- spar kr
4000,- 25% på aller harpuner Reabrether DRAGER DOLPHIN Kr 24995,-
www.osterbro-dykkercenter.dk 15.995,- 08-10-2004

Allan Hansen

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 11-10-04 12:10

Allan Hansen wrote:
> [...]
> Tilbud DUI tørdragt CF 200 X knust neopren str. xl. 15995,-
> spar kr 4000,- 25% på aller harpuner Reabrether DRAGER DOLPHIN Kr

Det er ret utroligt at vi i københavn ikke ser mere konkurrence på grej. Der
må snart være et dykkercenter for hver klub der er. Man kan jo ikke lade
være med at tænke på om der findes nogle aftaler om priser..

Fra : Allan Hansen

Dato : 11-10-04 13:44

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> må snart være et dykkercenter for hver klub der er. Man kan jo ikke lade
> være med at tænke på om der findes nogle aftaler om priser..

Det kan du da være sikker på. Læs bare tråden om DUI dragter, hvor det
åbenlyst er lykkedes at hindre DUI i at handle med SDS. Det hedder vist at
danne et pris-kartel. Lad os håbe at SDS klager til EU's handelskommisær. I
mellemtiden kan vi så undlade at handle i butikker som sælger DUI dragter
til 16-20.000 Kr.

Allan Hansen, gu' ved om DUI dragter har fået trykt IDIOT på ryggen

Fra : Allan Jensen

Dato : 11-10-04 12:13

....mystisk, >>resten af 2003<< står der det ?

Hvis man er nysgerrig og trykker på "Hvem er vi?" så ser man et billede af
biksen. Der er ikke tillidsvækkende, at folk med så gode tilbud ikke vil
genkendes :)

mvh. Allan J.

Fra : Henrik Manley

Dato : 11-10-04 12:18

> www.osterbro-dykkercenter.dk 15.995,- 08-10-2004

Det er da billigt for et dykkercenter hvis man står og mangler et...

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk

Fra : Allan Jensen

Dato : 11-10-04 12:41

....ha, ha, minder mig om Monrad og Rislunds gamle dialog hvor Åge Brodtgård
vinder en bondegård....