Inspiration rebreather
Fra : Sts

Dato : 26-09-04 19:47

Jo jeg har lige læst indlægget om Dräger modellen...

Er der nogle fra det danske land der dykker med inspiration, closed circuit
modellen ?
RL dyk har jeg kontakt med !

Hvem ved om begge modeller kunne mødes en dag...

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : Kim Heigren

Dato : 26-09-04 22:49

Jeg dykker Inspiration og jeg kender til en del flere der gør det samme.

Det er ikke billigt at starte op på rebreather, så sørg for at undersøg de
forskellige modellers muligheder og begrænsninger inden du investerer.

Jeg mener at det eneste rigtige er CCR, der har man alle fordelene.

Hilsen Kim Heigren

Fra : Sts

Dato : 27-09-04 14:02

Hej Kim

Jeg er også kommet frem til at det skal være en CCR !
Rasmus kommer ind i klubben og tegner og fortæller om Inspiration

priser, ja det tager jeg op den dag slaget skal stå...

Jo vi fik dykket den kalksø oppe i Thy, det er dog ikke noget jeg gider igen

Fra : Johnny Christensen

Dato : 26-09-04 23:15

Jeg dykker Inspiration rb. Der er vel 30-40 andre der også gør i DK.

JZC

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 27-09-04 19:23

Kim Heigren skrev i Message-ID:
<4157392d$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> Jeg mener at det eneste rigtige er CCR, der har man alle fordelene.

Troll?

:)

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Kim Heigren

Dato : 27-09-04 20:12

"Troll?"
Ikke forstået???

Kim Heigren

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 27-09-04 21:19

<415865ed$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> "Troll?"
> Ikke forstået???

Du skrev nedenstående...

Ikke alle er enige i den udtalelse hverken den første eller den sidste
del. Siden du ikke uddybede hvorfor kunne det se ud som om du bare ville
start den diskussion der har kørt flere gange i denne NG: for/mod RB,
for/mod elektronisk RB.

Se her: <http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll>

Læg mærke til jeg kom et spørgsmålstegn og en smiley efter min
klassifikation.

Fra : Johnny Christensen

Dato : 27-09-04 21:37

"Peter Fjelsten" <nospam@adr.dk> wrote in message
> [...]
> del. Siden du ikke uddybede hvorfor kunne det se ud som om du bare ville
> start den diskussion der har kørt flere gange i denne NG: for/mod RB,

Den eneste der faktisk ser ud som at han gerne vil starte en gammel
fortæsket debat er da vist dig Peter.
Han svarede på essensen af denne tråd.
Derfor burde du måske have spurgt dig selv, dykker jeg Inspiration, eller
har jeg umidelbare planer om det ?

JZC

Fra : Kim Heigren

Dato : 28-09-04 20:28

OK.
Nu ved jeg hvad der menes med udtrykket "Troll".
Tak for hjælpen med det.
Og nej, jeg prøvede ikke at genoptage diskutionen.
Hilsen Kim.

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 28-09-04 15:55

Johnny Christensen skrev i Message-ID:
<4158796d$0$55831$14726298@news.sunsite.dk>:

> Den eneste der faktisk ser ud som at han gerne vil starte en gammel
> fortæsket debat er da vist dig Peter.

Selvfølgeligt er det ikke det. Jeg skrev det jo netop "for sjov". Jeg
gider ikke diskutere emnet længere. Folk dykker med Inspiration og fred
være med det. Det rager mig en papand.

> Derfor burde du måske have spurgt dig selv, dykker jeg Inspiration,
> eller har jeg umidelbare planer om det ?

Hva'ba'?

Fra : Stefan Sørensen

Dato : 28-09-04 16:47

Men det kan måske ikke lade sig gøre at begge/flere modeller, kan mødes en
dag.
Uden alt for meget snik snak og fniller fnaller, men bare hygge dyk... ?

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : TH

Dato : 28-09-04 19:10

Det lyder som en rigtig god ide,vi kan godt lave et rebreather træf,hvor
rebreather dykkere/interreserede kan mødes til et par hygge dyk.

TH