indbakke regel i outlook 2000
Fra : mogens

Dato : 19-01-01 09:55

jeg har lavet en regel ,hvor mailen fra en bestemt modtager ryger
lige direkte i DELETE
problemet er bare at der kommer stadig en lille kuvert op (nede ved
uret) som om det er en ny mail - kan man ikke undgå dette.

--

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Per Andersen

Dato : 19-01-01 19:17

Logikken er, at mail leveres til Outlook. Som regelen siger: Efter at
mailen er modtaget. Der findes flere programmer til at omgå situationen
(Eremove m. fl.) og de er hensigtsmæssige i specielle situationer og
hvis man ikke får for mange mails. Nogle ISP'er har arrangeret, så man
kan se, evt læse posten der.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 23-01-01 12:25

"mogens" <rhbhnews@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemet er bare at der kommer stadig en lille kuvert op (nede ved
> uret) som om det er en ny mail - kan man ikke undgå dette.

Lav din egen regel der sletter dem permanent, du kan evt. lade den bruge
"uønsket listen".

\MK