actionmandukke
Fra : marlene

Dato : 17-10-04 08:15

hej
inden I skælder ud, så ved jeg godt at jeg er lidt skævt i gruppen,
men skriver her, fordi jeg her sikre mig nogle forældre.

en lang historie gøres kort ved at fortælle at en voksen - midaldrende -
dame for 8 dage siden stjal min søns ationman,
vi og politiet er på sagen, men har ikke fundet hverken hende eller dukken.
hun var irriteret over de to 10-åriges drenges cyklen rundt og tog den fra
hans bagagebærer.

det var et af de få stk. legetøj der sagde ham noget og han er selvsagt
meget ked af det.
han gider ikke at lege nu og vil slet ikke over på legepladsen hvor det
skete,.

nu kommer jeg til sagen - er der nogen der en actionman med orange faldskærm
som de vil sælge??
modellen er nok 5 år gammel.
tror at han får humøret tilbage, med en ny figur.
men det kommer til at knibe med tilliden til disse damer.

Lykke

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-10-04 11:34

"marlene" <rod@nya.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dukken.
> hun var irriteret over de to 10-åriges drenges cyklen rundt og tog den fra

Måske var det en idé at sætte en annonce i den
lokale ugeavis, og håbe på, at kvinden besinder sig
og afleverer den igen?

Mvh. Bodil.

Fra : marlene

Dato : 17-10-04 15:54

der har været et stykke om tyveriet med anmodning om aflevering i vores
lokaltdækkende amtavis.
og på vores områdesider på nettet, odsherred direkte.
her er både navn, tlf og mail, men hun er vist kølig.

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:41724aad$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-10-04 20:12

> der har været et stykke om tyveriet med anmodning om aflevering i vores
> lokaltdækkende amtavis.
> og på vores områdesider på nettet, odsherred direkte.
> her er både navn, tlf og mail, men hun er vist kølig.
Hvis I har hendes identitet, er det da bare at sende
lokalpolitiet ud ...., så kan hun måske besinde sig.
Mvh.Bodil.

Fra : marlene

Dato : 18-10-04 09:35

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4172c41b$0$181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Hvis I har hendes identitet, er det da bare at sende
> lokalpolitiet ud ...., så kan hun måske besinde sig.
håber bare at børnene genkender hende, hvis vi pludselig står foran hende.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 20:00

> [...]
> Hvis I har hendes identitet, er det da bare at sende
> lokalpolitiet ud ...., så kan hun måske besinde sig.

Der menes vist, at det er marlenes navn, telefonnummer og mail, der har
været i div. lokale medier. Ikke damen, der har taget legetøjet fra drengen.

Tina

Fra : karsten & Pia

Dato : 18-10-04 10:54

måske den blå eller gule avis har en du kan bruge, her er et udpluk fra den
gule avis:

Action man, stor bil, crosser, båd, m. flere forsk. mænd

Action man, 4 stk., m. udstyr

Actionmen , fire dukker, dykker som kan svømme, bjergbestiger
m/rulleskøjter, polar man m/ulv og slæde, Prof. gangrene m/grøn boblekrop,
ekstra kampudstyr, Action man armbåndsur, pr. dukke,

MVH Pia Klaaby, der håber din søn for sin tillid til andre mennesker
tilbage.

Fra : marlene

Dato : 19-10-04 17:47

ja, selvfølgelig, havde slet ikke tænkt på den.
tak for det.

Fra : Sofie

Dato : 20-10-04 19:57

Hej Marlene!

Trist historie... ikke en særlig smart måde af afstraffe et barn på!

Vi har en sådan actionmand, med faldskærm, hvis du stadig ikke har fundet en
vil min søn gerne sælge hans. Han siger han gerne vil have 100 kr., men jeg
tror måske det lige er i overkanten, hvad er dit bud?
Vi bor i Vejle, men kan sende den til dig.

Venlig hilsen
Sofie og hendes søn Mikkel

--
Besøg www.Familiemad.dk