Fejl ved installation af NVidia Drivers ti~
Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-10-04 13:07

Når det er man gerne en gang vil slappe af med tuxracer og scorch3d :)
og blender osv. så er det jo vi skal bruge nogen GLX driver fra NVidia's
hjemmeside.

Disse Drivers kunne uden problemer (efter hjælp her inde fra ;))
installeres på Mandrake 10.0...

Dog tilsyneladende er noget blevet ændret fra 10.0 -> 10.1 så det ikke
er mulig og installere dem... øv!

Nogen der ved hvad der skal ændres på i installations filen
(NVIDIA-Linux-x86-1.0-6111-pkg1.run)??

Fra : D. Johnson

Dato : 18-10-04 15:42

Jesper Hansen <cl0bkv$1s08$1@news.cybercity.dk>:

> Dog tilsyneladende er noget blevet ændret fra 10.0 -> 10.1 så det ikke
> er mulig og installere dem... øv!
>
> Nogen der ved hvad der skal ændres på i installations filen
> (NVIDIA-Linux-x86-1.0-6111-pkg1.run)??

Har ikke selv prøvet på 10.1, hvad melder den af fejl?
Har du prøvet med
NVIDIA-Linux-x86-1.0-6111-pkg1.run --add-this-kernel
og har du kernel-source installeret der passer til din kørende kerne?

--
D. Johnson
/usr/sbin/athcool on

Fra : Jesper Hansen

Dato : 18-10-04 15:57

D. Johnson wrote:

> Har ikke selv prøvet på 10.1, hvad melder den af fejl?
> Har du prøvet med
> NVIDIA-Linux-x86-1.0-6111-pkg1.run --add-this-kernel
> og har du kernel-source installeret der passer til din kørende kerne?

Yep har gjort alle de ting ;)
Har jo som sagt kunne installere den på mdk 10.0 med --add-this-kernel

Fra : D. Johnson

Dato : 19-10-04 07:29

Jesper Hansen <cl0lkj$27kh$1@news.cybercity.dk>:

> Yep har gjort alle de ting ;)
> Har jo som sagt kunne installere den på mdk 10.0 med --add-this-kernel

Ja ok, men du vil ikke rigtig ud med hvad den melder af fejl, det ville
nu heller ikke rigtig have hjulpet mig, men kig på denne tutorial, den
skulle have et fix.
http://ariejan.net/content/view/85/32/

--
D. Johnson