Fejl på harddisk eller bare bug i F
Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-10-04 11:14

Fejlen sker hver dag omkring tidspunktet hvor et ny analyse af loggen
sendes til mig. Er der nogen måde og forhindre dette etv. sker ?

end_request: I/O error, dev hda, sector...: 2 Time(s)
hda: dma_intr: error=0x40 { Uncorrect...: 2 Time(s)
hda: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }...: 2
Time(s)

---------------------- Kernel End -------------------------

Fra : Kent Friis

Dato : 17-10-04 11:19

Den Sun, 17 Oct 2004 12:13:47 +0200 skrev Jesper Hansen:
> Fejlen sker hver dag omkring tidspunktet hvor et ny analyse af loggen
> sendes til mig. Er der nogen måde og forhindre dette etv. sker ?

Da min disk begyndte på det, skiftede jeg den ud imens jeg stadig kunne
læse de resterende sektorer.

Til alt held lå der ikke noget vigtige på de sektorer der ikke kunne
læses, og det endda selvom fsck opgav at kontrollere disken da den
ikke kunne læse en del af inode-tabellen.

Mvh
Kent

Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-10-04 11:22

Kent Friis wrote:
> [...]

Havde Mandrake på den før, hvor den ikke lavede fejlen. Det var faktisk
lige efter jeg lavede installationen af Fedora

Fra : Christian Iversen

Dato : 17-10-04 11:43

Jesper Hansen wrote:

> [...]

Har du evt. pillet ved kablerne (evt. bare en anelse) inden installationen?

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : jma

Dato : 09-11-04 11:37

"Jesper Hansen" <dsl125723@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg kan desværre ikke løse problemet, men blot tilføje at jeg oplever
nogenlunde det samme på 2 Fedora installationer...

Det er måske forskellen fra Fedora til Enterpriser udgaven !??
/jma