Font problem i Suse 9.1, gnome-control-cen~
Fra : Martin Andersen

Dato : 15-10-04 14:02

Hello!

Jeg har nogle dårlige fonte i gtk2 programmer så som
Firefox og thunderbird. Jeg har løst det ved at starte
gnome-control-center, dobbel-klikke font og vælge Bitstream
vera fonte, som også er valgt i Firefox.

Det viser sig at ved lukning af computer forsvinder den gode effekt af
at have været inde i gnome-control-center, så hver gang computeren
startes må jeg dobbel-klikke på font i gnome-c-c. Hvordan gemmes
indstillingerne ?

Mvh Martin.

Fra : andy

Dato : 15-10-04 15:54

Martin Andersen skrev:
> [...]
> at have været inde i gnome-control-center, så hver gang computeren
> startes må jeg dobbel-klikke på font i gnome-c-c. Hvordan gemmes

Jeg havde et problem med gdm hvor at den glemte hvad jeg rettede, fordi
jeg gik ind med min bruger og ikke som root. Jeg ved ikke om det er det
du har gjordt. eller kan du prøve at gøre det som root.

--
Ny linux side er under opbygning

http://www.brandorff.net