Hvilken linux, kommer fra RedHat
Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 21:15

Jeg har lege en del med linux for1-2 år siden, og dengang var det altid
Redhat(var vist med fra 6.1 til 7.3). Nu skal jeg sætte en server op, og har
så brug for linux igen, Serveren skal kører Mysql og apache med php. Det er
ikke det store den skal lave, men den skal være sikker og køre stabilt.
Noget af det jeg var vild med ved RedHat, var dens giniale pakke system.
Hvilken desto kan i anbefale? Debian , SUSE eller skal jeg måske forlade
linux og gå efter freebds?

Mvh
Anders Lund

Fra : Carsten F

Dato : 04-10-04 21:21

Anders Lund wrote:

> [...]
> system. Hvilken desto kan i anbefale? Debian , SUSE eller skal jeg måske

ja det spørgsmål vil et hav at forslag
jeg vil anbefale Debian, fordi den er nem at indstaler og opdater over
nettet, og meget stabil, har selv en til at stå et elle andet sted
som web og filserver fjernstyret med ssh
/carsten

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 21:22

Anders Lund wrote:
> Noget af det jeg var vild med ved RedHat, var dens giniale pakke system.
> Hvilken desto kan i anbefale? Debian , SUSE eller skal jeg måske forlade
> linux og gå efter freebds?

Red Hat har jo stadig deres gratis distribution - Fedora Core. Jeg har
selv kastet min kærlighed på FreeBSD, som også har et sejt pakkesystem. :)

> Mvh
> Anders Lund

Altså - den falske Anders! :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 22:38

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Altså - den falske Anders! :)
nope, det er altså dig!
Hey - skal vi to ik' gå sammen og banke ejeren af anderslund.dk indtil han
giver os en email?

Mvh
Anders Lund, den ægte vare