MS Windows
briani 27239
Windows vokser ud over alle grænser
Fra : Søren V. Pedersen

Dato : 30-10-04 16:46

Skulle der være et klogt hovede, som kan hjælpe:
Jeg kører Win XP Pro. Jeg har løbende installeret diverse opdateringer etc.
Idag ville jeg opdatere med SP2 - det ville den ikke, men den havde dog ædt
en masse diskplads, som tilsyneladende bare er forsvundet! Jeg gætter, at
opdateringen har lgt en del temporære filer på harddisken - og ikke slettet
dem igen.

Jeg checkede lige størrelsen af Windows direktoriet - det fylder efterhånden
3,5 GB!!! Det kan da ikke være rigtigt - der må være en masse jeg kan
slette - men hvad?? Der ligger f.eks under
Windows\SoftwareDistribution\Downloads nogle subdirectories med et navn
bestående af en lang række tal og bogstaver. Et par af disse directories
fylder f.eks. 465 MB og 335 MB. Kan disse slettes uden fare?

Hvad kan jeg ellers gøre - jeg er ved at løbe ud for diskplads!

På forhånd tak
Søren Pedersen

Fra : *XxX*

Dato : 30-10-04 21:40

"Søren V. Pedersen" <drus@mail.dk> wrote in message
> [...]
> fylder f.eks. 465 MB og 335 MB. Kan disse slettes uden fare?
>
> Hvad kan jeg ellers gøre - jeg er ved at løbe ud for diskplads!

Der ligger en temp mappe i windows mappen, væk med den.

Fra : Søren V. Pedersen

Dato : 30-10-04 22:01

Fra : John

Dato : 30-10-04 22:26

"Søren V. Pedersen" skrev i en meddelelse

> [...]
> en masse diskplads, som tilsyneladende bare er forsvundet! Jeg gætter, at
> opdateringen har lgt en del temporære filer på harddisken - og ikke

Prøv evt en oprydning med dette gratis program:
http://www.snapfiles.com/get/glocktemp.html

Mvh John