MS Windows
briani 27239
msn messenger opstart
Fra : Kim

Dato : 29-10-04 10:01

På min datters opdaterede win 98 starter msn messenger
op når man starter OE.

Flueben i OE funktioner - indstillinger er fjernet og
Flueben i msn messenger funktioner - indstillinger er fjernet.

På min XP starter MSN messenger ikke op.

Hvordan kan jeg den ikke til at starte op ?
--
Mvh Kim

Fra : Cox

Dato : 29-10-04 10:45

On Fri, 29 Oct 2004 11:00:43 +0200, Kim wrote:

> [...]
>
> På min XP starter MSN messenger ikke op.
>
> Hvordan kan jeg den ikke til at starte op ?

Prøv tippet i nedenstående link:

http://www.winguides.com/registry/display.php/989/

TC

Fra : Kim

Dato : 29-10-04 11:45

"Cox" <no@mail.invalid> skrev
> Prøv tippet i nedenstående link:
>
> http://www.winguides.com/registry/display.php/989/

Takker, umiddelbart ser det ud som om det
er Windows messenger...men jeg prøver..

Mvh Kim

Fra : Cox

Dato : 29-10-04 12:55

On Fri, 29 Oct 2004 12:44:42 +0200, Kim wrote:

> "Cox" <no@mail.invalid> skrev

> Takker, umiddelbart ser det ud som om det
> er Windows messenger...men jeg prøver..

Det burde også virke med MSN Messenger. Det gør det i hvert fald hos mig (i
Windows XP).

Fra : den ægte fotomand

Dato : 29-10-04 12:10

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!
"Kim" <No@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> På min XP starter MSN messenger ikke op.
>
> Hvordan kan jeg den ikke til at starte op ?

Måske der er et flueben her. Du går ind i
programmer,tilbehør,systemværktøjer starter systemoplysninger. I funktioner
starter du værktøj til systemkonfiguration.

Her kigger du så i start yderst til højre, hvis den er imellem der, starter
den hvergang, dette gælder også for messenger plus. I så fald fjerner du
hakket.

Mvh Per

Fra : Gevaldi

Dato : 29-10-04 12:27

den ægte fotomand skriblede:
> --
> Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

> Mvh Per

Tror du ikke du skulle få lidt system i din signatur.
Dine indlæg starter altid med at din signatur er i
toppen, mens din underskrift er i bunden.
Det ville være fornemt hvis de var i bunden begge
to.

--
/Gevaldi