MS Windows
briani 27239
Address bar virker ikke ??
Fra : Brian 8700

Dato : 24-10-04 12:28

Hejsa

Jeg har forsøgt at få en address bar frem på min taskbar i min windows XP.
Der kommer fint nok til at stå Adress i højre side men når jeg dobbelt
klikker sker der intet ??

Som skrevet her -
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/tips/scholl2.mspx

Nogle forslag ?

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-10-04 15:26

Brian 8700 wrote:
> [...]
> windows XP. Der kommer fint nok til at stå Adress i højre side men
> når jeg dobbelt klikker sker der intet ??

Højre klik på proceslinien og slå låsen fra. Træk derefter der hvor der
står adresse så skulle du gerne få den line du søger.
--
Hilsen Torben Greve Otzen