MS Windows
briani 27239
fejl ved installering af spil
Fra : quake

Dato : 23-10-04 11:55

Jeg har købt et spil til min datter og der står det er kompatibelt til
windows xp men når jeg vil installerer kommer den frem med følgende fejl
..C:\Windows\system32\autoexec.nt. systemfilen er ikke egnet til at kører
ms-dos og microsoft windows programmer

Har windows xp og servicepack 2 installeret

Quake

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 23-10-04 12:23

quake wrote:
> [...]
> at kører ms-dos og microsoft windows programmer
>
> Har windows xp og servicepack 2 installeret

Måske
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767
kan hjælpe.

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : quake

Dato : 23-10-04 13:59

Mange tak for hjælpen det var lige det jeg skulle bruge.
quake