MS Windows
briani 27239
SP2 slipstream
Fra : Flemming Kjær

Dato : 22-10-04 23:57

Hej

Jeg har prøvet at lave en XP/SP2 slipstream CD.
Jeg har fulgt Eigil Hansen's opskrift fra "Dailyrush.
Men jeg kan ikke lige se hvad man skal med en CD med en
enkelt ISO fil på 657 MB som kun kan læses af WINRAR.
Hvad har jeg gjort forkert ?

mvh.
Flemming

Fra : Calle.

Dato : 23-10-04 02:00

Flemming Kjær wrote:
> [...]
> Men jeg kan ikke lige se hvad man skal med en CD med en
> enkelt ISO fil på 657 MB som kun kan læses af WINRAR.

du skal brænde en CDimage, hvor du heviser til iso filen
--
Calle.

Fra : Janner

Dato : 23-10-04 06:28

> du skal brænde en CDimage, hvor du heviser til iso filen

JA du kan bruge f.eks Nero hvor du blot vælger ny og peger på filen ....
visen den sig ikke som en kompatibel Nero fil vælger du bare alle fil typer
..... Så kører det derud af

/Jan

Fra : Flemming Kjær

Dato : 23-10-04 12:02

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> JA du kan bruge f.eks Nero hvor du blot vælger ny og peger på filen ....
> visen den sig ikke som en kompatibel Nero fil vælger du bare alle fil
> typer .... Så kører det derud af

Jeg er desværre ikke rigtig med. Jeg bruger Nero v. 5.5.4.8 bundled.
Vil du skære metoden lidt mere ud i pap for mig ?

mvh.
Flemming

Fra : Frede Plesner Sørens~

Dato : 23-10-04 14:01

optager>brænd mage(eller billede) og klik dig frem til iso-filen.

Fra : Flemming Kjær

Dato : 23-10-04 17:12

"Frede Plesner Sørensen" <frede-plesner@FJERNmail.sonofon.dk> skrev i en
meddelelse news:417a5561$0$245$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> optager>brænd mage(eller billede) og klik dig frem til iso-filen.
> En isofil er bare et billede af en CD.
> "Flemming Kjær" <flemmingxkjaerx@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Jeg fik da endelig "Brug Nero-guide" koblet til, der fik jeg muligheden for
at
vælge rigtigt.

Mange tak for alle svar.

mvh.