MS Windows
briani 27239
0x800A0005
Fra : fb

Dato : 18-10-04 16:15

Da jeg forsøgte at opdatere min XP via Windows update, fik jeg
fejlmeddelelse 0x800A0005, som jeg ikke kan finde noget på hos Microsoft via
deres sider for fejl. (siden kommer op efter jeg trykkede på søg efter
opdateringer)

Er der nogen der har et bud på hvorfor jeg ikke kan opdatere?!

- -

FB

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-10-04 16:27

"fb" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdateringer)
>
> Er der nogen der har et bud på hvorfor jeg ikke kan opdatere?.

Ved at copy/paste fejlmeddelsen til en Google søgeboks får man:
http://tinyurl.com/45jmx

Mvh

Karsten

Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-10-04 16:31

"Karsten Jensen" skrev:

> Ved at copy/paste fejlmeddelsen til en Google søgeboks får man:
> http://tinyurl.com/45jmx

.....og der er heller ikke nogen løsninger på de URLs. Sorry. Jeg var lidt
hurtig på aftrækkeren

Mvh

Karsten

Fra : Lars Laursen

Dato : 19-10-04 08:01

Hej.

Har haft lignende problem, hvis du kører med en firewall så
prøv at slå den fra, det virkede her.

--
Lars

Fra : Rudi Stegen

Dato : 19-10-04 19:14

Hej fb, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Da jeg forsøgte at opdatere min XP via Windows update, fik jeg
> fejlmeddelelse 0x800A0005, som jeg ikke kan finde noget på hos
> Microsoft via deres sider for fejl.

Prøv at smide 0x800A0005 ind i google. Der kommer et utal af hit.

--
Hygge fra Århus - Rudi