MS Windows
briani 27239
Den pokkers Autoexec mangler ved hver opst~
Fra : Henning Lund

Dato : 18-10-04 14:35

Hvorfor forsvinder den, og hvordan får vi den til at blive i sys32
mappen fordi det er da irreterende at skulle kopiere filen fra repair
mappen ved hver opstart?
Win XP Pro SP2

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : L. E. P.

Dato : 18-10-04 15:48

Mon, 18 Oct 2004 15:35:10 +0200 skrev "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> i en meddelelse:

>Hvorfor forsvinder den, og hvordan får vi den til at blive i sys32
>mappen fordi det er da irreterende at skulle kopiere filen fra repair
>mappen ved hver opstart?
>Win XP Pro SP2

Er det Autoexec.bat du tænker på?

Nu bruger jeg godt nok Win 98 og her ligger den i c-drevets rod (Det
drev computeren starter på). Men jeg vil da gætte på at den skal ligge
det samme sted i XP. Den har nemlig ikke noget med Windows at gøre.

Hilsen Lars

Fra : Henning Lund

Dato : 18-10-04 16:00

L. E. P. skrev:

> Er det Autoexec.bat du tænker på?

Nej den hedder .nt til slut og den skal være der for at visse programmer
såsom knægtens ordbog kan starte.

Fra : Gevaldi

Dato : 18-10-04 16:11

L. E. P. skriblede:

> Er det Autoexec.bat du tænker på?

Nej, det hedder den ikke i XP der hedder
den autoexec.nt.

> Nu bruger jeg godt nok Win 98 og her ligger den i c-drevets rod (Det
> drev computeren starter på). Men jeg vil da gætte på at den skal ligge
> det samme sted i XP. Den har nemlig ikke noget med Windows at gøre.

Du har da ikke møj begreb på de sager...hva'.

--
/Gevaldi

Fra : L. E. P.

Dato : 18-10-04 16:31

Mon, 18 Oct 2004 17:10:49 +0200 skrev "Gevaldi"
<georg_valdi@hotmail.com> i en meddelelse:

>L. E. P. skriblede:

>Du har da ikke møj begreb på de sager...hva'.

Ikke på XP, men jeg kom da i det mindste med et forslag.

Hilsen Lars.

Fra : Gevaldi

Dato : 18-10-04 16:42

L. E. P. skriblede:

> Ikke på XP, men jeg kom da i det mindste med et forslag.

Og dermed mener du at dårlig rådgivning
er bedre end ingen.
Og den dag det får katastrofale følger siger
man bare undskyld.

--
/Gevaldi

Fra : Henning Lund