MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse
Fra : Ukendt

Dato : 12-10-04 21:10

Hvad sker der (konsekvenser) ved at vælge et systemgendannelsespunkt.

Lad os sige, at vi kalder nu'et for X og gårsdagens installation af et
program for Y.

Idag vil vi gerne se nogle indstillinger før Y og laver systemgendannelse
dertil, kan man derefter igen komme til punkt X uden problemer / tab.

Jeg kører Windows XP Home og taler om kontrolpanel - ydelse og
vedligeholdelse - systemgendannelse

Fra : John T.

Dato : 13-10-04 00:27

"Trine" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> dertil, kan man derefter igen komme til punkt X uden problemer / tab.
>
> Jeg kører Windows XP Home og taler om kontrolpanel - ydelse og

Ja, gå ind og opret et gendannelspunkt, så har du ét som den kører
lige nu, og det kan du så vende tilbage til.
John