MS Windows
briani 27239
C:\Documents and Settings ---> fylder HEL~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-10-04 19:47

Hej med jer.

Har et problem.

Min mappe: "C:\Documents and Settings" fylder 2,5GB.(Ud af en Harddisk på
10GB)
Når der så ligger et par spil og en Windows XP i nyeste opdatering(SP2), så
fylder windows også 2,3GB og det løse. Og pludselig er der ikke mere plads
på min harddisk. Kan jeg på nogen måde rydde op i "C:\Documents and
Settings" uden at det får negativ indvirkning på min pc?

Der er 1 bruger, og en gammel bruger som jeg ikke anvender mere.

-M

Fra : Erling

Dato : 11-10-04 20:18

Morten Lorenzen wrote:
> [...]
> Settings" uden at det får negativ indvirkning på min pc?
>
> Der er 1 bruger, og en gammel bruger som jeg ikke anvender mere.

Hej.
Ja det kan du.
Gå ind i Start -> Denne Computer -> Højreklik med din mus på C-drevet
og vælg egenskaber.
Vælg "diskoprydning" og afvent at pc'en gennemgår filerne.
Du får efter et stykke tid en oversigt over filer der kan slettes.
Du vælger hvilke du vil beholde ved at fjerne fluebenet ud for de
pågældende.
Når du har gjort det, trykker du på ok, hvis du vil slette de filer
der er flueben ved.

Jeg vil næsten gætte på, at du har en del "Temporary Internet Files".
Du skulle få noget mere plads ved at foretage dette.
------------
Du har også en mappe under C:\windows der hedder Temp.
I den kan du også godt have en del filer til at ligge, som du
også kan slette. Der er dog nogle der bruges af systemet.
Dem kan du ikke slette og får heller ikke lov til det.

Håber det hjalp dig lidt.

m.v.h.
Erling
--
min mailadresse virker ikke
før min post adr. er byttet

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-10-04 19:51

"Erling" <simonyahoo@7400.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> også kan slette. Der er dog nogle der bruges af systemet.
> Dem kan du ikke slette og får heller ikke lov til det.

Tak for de gode råd, desværre røg der kun 6 mb på denne konto :(

-M

Fra : emj

Dato : 11-10-04 21:20

On Mon, 11 Oct 2004 20:46:47 +0200, "Morten Lorenzen"
<MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote:

>Og pludselig er der ikke mere plads
>på min harddisk.

Hvis du kører med systemgendannelse aktiveret, kan du hurtigt fylde en
HD på 10 GB.

Hilsen emj

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-10-04 19:52

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du kører med systemgendannelse aktiveret, kan du hurtigt fylde en
> HD på 10 GB.

Det gør jeg, har reddet mig et par gange, så det laver jeg ikke om på. Crap,
bliver nok nødt til at købe en større harddisk...

-M

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-10-04 19:54

Morten Lorenzen skriver:

> Min mappe: "C:\Documents and Settings" fylder 2,5GB.(Ud af en Harddisk på
> 10GB)

Hvad f... putter du i den mappe ?
Min fylder 155Mbyte

> Der er 1 bruger, og en gammel bruger som jeg ikke anvender mere.

Slet alle filer tilhørende den gamle bruger !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe