MS Windows
briani 27239
boot fil
Fra : Ricko.

Dato : 09-10-04 06:27

Hej hvad hedder den fil der booter op når win xp sp2 starter op, det er det
billede hvor bjælken køre frem og tilbage, jeg har hørt man kan skifte det
ud med et andet , er det noget man kan i win xp pro sp2

--
ricko@livsnyter.com.

Ricko.

Fra : pa

Dato : 09-10-04 13:25

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det billede hvor bjælken køre frem og tilbage, jeg har hørt man kan skifte
> det ud med et andet , er det noget man kan i win xp pro sp2

bootbillede og farvepalette er en integreret del af ntoskrnl.exe (system32).
det virker ihvertfald med SP1, om der er ændringer med SP2 ved jeg ikke.
du kan jo prøve med nedenstående link, metoden virker ....
men lidt kompliceret indtil du har fattet, hvad der sker.
jeg har lavet 20 forsk bootscreens af mine bedste billeder.
det er tidsrøvende, men nu kommer de lange vinteraftener
så.......god fornøjelse
det finde dog andre måder at gøre det på (søg på bootscreens med Google
eller Webcrawler)
men med ovenævnte metode har du fuld kontrol over hvad du
laver....forhåbentlig)
husk for guds skyld at have en BACKUP af dit system, du får garanteret brug
for det
hvis du kvajer dig.
http://www.geocities.com/thejjoelc/XPbootcolors.html

//pa

Fra : Ricko.

Dato : 09-10-04 18:00

"pa" <golinux@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> laver....forhåbentlig)
> husk for guds skyld at have en BACKUP af dit system, du får garanteret

HAHA, ja mon ikke .