Datafelt på Form
Fra : Ole John Hansen

Dato : 14-05-01 23:12

Hej NG !
Derude er der garanteret een der kan løse mit problem !

Jeg har en form, der er 2 Labels og 2 TexBoxe + en Datakontrol.
Jeg villg gerne skrive direkte på Formen uden labels og TextBoxe.
De 2 Felter fra Databasen er SPILLERNR og NAVN.
Hvordan kan det gøres.
På forhånd tak for svar og iøvrigt tak for tidligere svar.

Ole J. Hansen

Fra : Thomas

Dato : 15-05-01 07:58

Hej.

Øhhh, hvorfor? Hvad er der ivejen med en label?

--
Thomas R - MS developer DK

Fra : Ole John Hansen

Dato : 15-05-01 10:38

Hej Thomas R

Øhhh, du har helt ret, der er ikke noget i vejen med en label, og det var
det jeg søgte, nu kører det.
Tak for sparket !
Ole J. Hansen