Word og "Vis senest åbnede filer..."
Fra : Anette Linnea Rasmus~

Dato : 16-01-01 14:06

Jeg har en kollega, som har vinget til, at han ønsker at se de senest åbnede
filer. Indstillingen er sat til 9 stk.

Alligevel får han ikke nogen vist under "Filer", når han ønsker at åbne en
af dem.

Det drejer som om dansk Word97.

Er der nogen, der har en forklaring/løsning?

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Per Andersen

Dato : 16-01-01 21:36

Han skal nok blot gemme nogle flere filer først. Kommandoen er ikke
tilbagevirkende.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Anette Rasmussen

Dato : 17-01-01 16:11

> Han skal nok blot gemme nogle flere filer først. Kommandoen er ikke
> tilbagevirkende.

Filerne vises godt nok. Lige indtil pc´en har været genstartet. Lidt mystisk
synes jeg.

Umiddelbart burde en ny normal.dot ikke kunne hjælpe, men det tror jeg nu
lige jeg prøver.

De bedste hilsner
Anette Linnea

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-01-01 16:26

"Anette Rasmussen" <alr@tdk.dk> skrev:

>Filerne vises godt nok. Lige indtil pc´en har været genstartet. Lidt
>mystisk synes jeg.

Lukker I Windows korrekt ned?

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fidoso.dk)

Fra : Per Andersen

Dato : 18-01-01 09:53

Det er IKKE Normal.dot det er galt med - det er sandsynligvis Word.pip,
altså et job for Find & Erstat. Og det kunne jeg have sagt fra starten,
hvis alle oplysninger havde været fremme da.

--
Venlig hilsen
Per Andersen