MS Windows
briani 27239
SP2: Problemer med Explorer m.m.
Fra : Kim Larsen

Dato : 03-10-04 14:06

Problemer med Explorer m.m.

Jeg har installeret SP2 og efter det har jeg fået nogle kedelige problemer.
Disse går ud på at http:// ikke længere er givet i kommandolinien og i
tilfælde af at jeg skriver en Internet-adresse uden dette så fryser
Explorer. Er der nogen som ved hvad der kan være sket.

Maskinen er også blevet meget langsom når man logger på som bruger efter at
SP 2 er blevet installeret. Kan det være Mc Affe virusscanneren som er skyld
i det ?

Maskinen bliver brugt af flere brugere med hver deres password og alle med
administratorrettigheder (bare en oplysning).

Håber at nogen kan hjælpe...

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)