MS Windows
briani 27239
Filer væk?
Fra : Masterpuf

Dato : 03-10-04 13:40

Hej

Jeg har fået et problem på en af mine hd-
det er en hd der er delt i 2 som H og I ved mig-
alt på I kan jeg bruge men alt på H er væk , men det fylder stadig når jeg
kigger under egenskaber, men når jeg kigger i nero er der en mappe
"found.000" med en masse filer som hedder file0000.chk.

Forløbet kort beskrevet:
1- win kom med fejlmeddelser når jeg ville ind i nogle mapper på H
2- under genstart kontrollerede pc hd i ca 12 timer, noget med at den
kiggede på klynger og rettede fejl.
3- og nu under egenskaber er der anvendt=22,5gb og ledigt= 433mb og
total=23gb men kan ikke se nogen mapper/filer i stifinder,
men i nero kan jeg se disse .chk filer

Hvad kan man gøre for at redde det der er på hd?

Den der har håbet endnu, Masterpuf

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-10-04 14:08

"Masterpuf" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> total=23gb men kan ikke se nogen mapper/filer i stifinder,
> men i nero kan jeg se disse .chk filer
>
> Hvad kan man gøre for at redde det der er på hd?

Hej.

Ikke for at ødelægge din dag, men jeg er sikker på at du har mistet dine
data og især når der ikke er mere ledig plads på din harddisk, for så er
dine file blevet overskrevet med chk filer. Du kan prøve at omdøbe dine chk
filer til det du mener de hed i forvejen (filendelse), men som sagt så er
der ikke meget håb. Jeg har selv været ude for det samme.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk