MS Windows
briani 27239
ALT + F4 virker ikke
Fra : Grønbjerg

Dato : 01-10-04 09:09

Jeg har et problem med at lukke programmer med ALT + F4. Det virker ikke
Nogen der har en løsning ?

Peder

Fra : Anders Lund

Dato : 01-10-04 14:35

Grønbjerg wrote:
> Jeg har et problem med at lukke programmer med ALT + F4. Det virker ikke
> Nogen der har en løsning ?

Har før prøvet at endten CTRL, ALT eller Shift ikke har virket. Så har
man bare trykket "vildt" på de 3 knapper (på begge sider af
mellemrums-tastet) og så har de virket igen.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Grønbjerg

Dato : 01-10-04 14:49

Hej Anders lund

Jeg har lige prøvet ,og det hjalp desværre ikke, men du skal nu alligevel
have tak.

Er der mon andre ,som har et forslag?

Fra : Bertel Brander

Dato : 01-10-04 22:43

Grønbjerg wrote:

> Jeg har et problem med at lukke programmer med ALT + F4. Det virker ikke
> Nogen der har en løsning ?

Er det alle programmer?
Jeg tipper på at det er snavs (software ikke hardware).
Har du prøvet med diverse snavs-fjernere?

--
What's in a name?
That which we call a rose by any other name would smell as sweet.

Fra : Grønbjerg

Dato : 02-10-04 09:10

Ja, det er alle programmer, og jeg scanner dagligt med Ad-ware-Norton
antivirus og Spybot, så jeg burde da være fri for snavs, eller er der måske
nogen der har erfaret noget andet , eller kan hjælpe ?

Fra : ///JJ

Dato : 03-10-04 00:17

Grønbjerg wrote:
> Ja, det er alle programmer, og jeg scanner dagligt med Ad-ware-Norton
> antivirus og Spybot, så jeg burde da være fri for snavs, eller er der
> måske nogen der har erfaret noget andet , eller kan hjælpe ?

Det kan være et andet program der har stjålet short-cut'en...
Winamp har fx. drillet mig, ICQ ligeledes.
Prøv evt. at lukke alle dine programmer+baggrundsprogrammer ned og se om der
sker noget.

Det skal dog siges at jeg (med WinXP Pro) selv har oplevet at miste Ctrl+S -
årsagen fandt jeg aldrig.

///JJ