MS Windows
briani 27239
Billedeprogram
Fra : L

Dato : 28-09-04 20:58

Hej

Engang når jeg åbnede et billede, så startede "Windows billede og
faxfremviser som jeg er glad for.
Hvis jeg ville redigere billedet trykkede jeg på rediger ikonet, derpå
åbnede Microsoft Photo Editor.

Nu har jeg det problem at den åbner Paint istedet. Hvordan kan jeg indstille
programmet Windows billede og faxfr. til at åbne MPEditor??
Jeg har prøvet alverden.

Muligvis så er problemet opstået i forbindelse med SP2

Mvh. Torben

Fra : Bo Christensen

Dato : 28-09-04 21:13

L wrote:
> Nu har jeg det problem at den åbner Paint istedet. Hvordan kan jeg indstille
> programmet Windows billede og faxfr. til at åbne MPEditor??
> Jeg har prøvet alverden.

Højreklik på ikonet for et billede (hold evt. shift nede)
Vælg Åbn/Åbn med
Find programmet
Afmærk "Brug altid det valgte program"

--
Bo

Fra : L

Dato : 29-09-04 21:34

Jep det ved jeg.

Problemet er jeg fortsat vil bruge "Windows billede og faxfremviser", i den
kunne man trykke på rediger, hvorefter "MPEditor" åbnede, istedet for Paint
som jeg ikke bryder mig om. Sådan virkede det før i tiden.

Tak for svar

Mvh. Torben