MS Windows
briani 27239
To problemer efter opdatering til SP2
Fra : Ole C

Dato : 28-09-04 14:21

1. Min bærbare er forsynet med en "tænd/sluk knap" til det indbyggede
trådløse netkort - en praktisk funktion i mange tilfælde. Men efter
opdatering til SP2 tager det mere end et minut før forbindelsen etableres
til den trådløse router - hvilket er mindst dobbelt så længe som før
opdateringen. Og det ændrer ikke på noget at lukke firewall'en.
Har nogen et bud på årsagen?

2. Jeg har tidligere brugt forskellige temaer uden installation af StyleXP,
men blot ved at patche "uxtheme.dll". Det har jeg så gjort igen efter
opdateringen med "UXTheme Multipatcher" som er opdateret til SP2 - men får
det ikke til at virke.
Jeg kan ganske vist se de forskellige temaer under Skærm>Temaer - men ved
aktivereing af dem får jeg Windows i klassisk udgave frem - og hvor temaerne
tidligere også lå under Skærm>Udseende>Vinduer og knapper, findes nu kun
"Windows XP-layout" og "Layouttypen Windows klassisk".
Hvordan får jeg temaerne igen uden at skulle bruge penge på StyleXP?

--
vh
Ole C

Fra : Mikael Andresen

Dato : 28-09-04 16:00

det kan jeg ikke lige svare dig på men jeg har lige betalt mig fra Stylexp
for 140 kr... og det spiller max.. her kan du selv bestemme hvilke ikoner
der skla køre med et baggrundsbillede og et tredje skin..

Mvh. Mikael