MS Windows
briani 27239
Internet Explorer starter op uden www adre~
Fra : ha

Dato : 27-09-04 10:02

Efter at have installeret SP2 i min winXP home, er der sket der mærkelige,
at når jeg klikker på et link til en hjemmeside fra en nyhedsgruppe
eks. www.google.dk
starter mit Internet Explorer korrekt op, men selve adressefeltet et tomt.

Er der noget jeg har overset ?

/ha

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-09-04 10:35

ha skrev:

> [...]
> fra en nyhedsgruppe eks. www.google.dk starter mit Internet
> Explorer korrekt op, men selve adressefeltet et tomt.

Der er måske gået koks i filtypen 'URL:Hypertext Transfer Protocol'
eller måske skal urlmon.dll gen-registreres.

Prøv et kig på: <http://www.oehelp.com/ielnk.aspx>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : ha

Dato : 27-09-04 11:53

Thomas G. Madsen wrote:
> Prøv et kig på: <http://www.oehelp.com/ielnk.aspx>.

Takker, det hjalp desværre ikke, så nu har jeg genindlæst mit
image fra igår og udskudt SP2 til engang jeg alligevel skal
have lavet en frisk fra bunden af. Så laver jeg den med
SP2 indeholdt i installationen. Så skulle det gerne forløbe
glat (håbe kan man jo altid).

Tak for hurtigt svar.

/ha

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-09-04 12:02

ha skrev:

> Takker, det hjalp desværre ikke,

Øv. Har du også prøvet at genstarte, eller stod det hele som det
skulle inde i filtypen 'URL:Hypertext Transfer Protocol' ?

> [...]
> Så laver jeg den med SP2 indeholdt i installationen. Så skulle
> det gerne forløbe glat (håbe kan man jo altid).

Det forløb glat her i hvert tilfælde og alting kører som det skal.
Jeg valgte også at starte forfra med en opdateret Windows-CD.

> Tak for hurtigt svar.

Velbekomme.

--
Hilsen
Madsen

Fra : ha

Dato : 27-09-04 12:36

Thomas G. Madsen wrote:
> Øv. Har du også prøvet at genstarte, eller stod det hele som det
> skulle inde i filtypen 'URL:Hypertext Transfer Protocol' ?

Ja, alt stod som det skulle, - genstarte prøvede jeg også

> Det forløb glat her i hvert tilfælde og alting kører som det skal.

Det gjorde det også på min bærbare, hvor jeg installerede SP2
dengang den lige kom frem, og der har der ikke været nogle
problemer.

> Jeg valgte også at starte forfra med en opdateret Windows-CD.

Ja, et eller andet sted er alle "brugte" windows vel snasket til
med alskens skidterads, som derfor brokker sig over SP2.

Tak igen.

/ha