MS Windows
briani 27239
Soundblaster Live 5.1 Player på Windows XP~
Fra : Peter

Dato : 25-09-04 12:10

Hej Gruppe!

Jeg oplever at mit soundblaster live 5.1 player kokser lyden (og Windows XP
DK SP2) ved installation af den medfølgende software.

Nogen der kender til problemet. Jeg har ledt efter en opdatering hos
creative, men har ikke fundet noget.

tak på forhånd

Peter.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-09-04 12:46

Peter wrote:

> [...]
> Windows XP DK SP2) ved installation af den medfølgende software.
>
> Nogen der kender til problemet. Jeg har ledt efter en opdatering hos

Nej kender ikke problemet, installerede et live player 1024 kort i går på
sp2, med en driver hentet herfra uden problemer.

http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

Hent og prøv en driver derfra istedet for den på cd'en som nok er forældet.

Den nyeste driver findes både som opdatering og som komplet installation,
snup den komplette:
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=1972

Fra : Peter

Dato : 26-09-04 14:10

> [...]
> forældet.
>
> Den nyeste driver findes både som opdatering og som komplet installation,

Den komplette virker perfekt. Mange tak for rådet!

..peter