MS Windows
briani 27239
Update til XP virker ikke
Fra : Jane

Dato : 25-09-04 09:42

Hej!

Når jeg går ind på Windows Update og beder om at få scannet for nye
opdateringer kommer fejl 0x80072EFD. Jeg har fulgt forslagene i fejlfinding,
men det hjælper ikke. Jeg har også spurgt windows support for en uges tid
siden men ikke fået svar. Jeg har ikke installeret SP2.

Mvh
Jane

Fra : Leony

Dato : 25-09-04 10:32

"Jane" <jmoustgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fejlfinding, men det hjælper ikke. Jeg har også spurgt windows
> support for en uges tid siden men ikke fået svar. Jeg har ikke

Hvis du søger via Google, så er der masser af hjælp at hente mht din
fejl.

Her listes en del forslag:
http://www.updatexp.com/0x80072efd.html

Find selv flere her:
http://www.google.com/search?q=0x80072EFD&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jane

Dato : 25-09-04 12:29

> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + "The MetallicAse".

Èt af forlagene i dit første link løste problemet. Tak
Jane

Fra : Leony

Dato : 25-09-04 18:11

> Èt af forlagene i dit første link løste problemet. Tak

Velbekomme.

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-04 23:09

> Èt af forlagene i dit første link løste problemet. Tak
> Jane

Tør man spørge, hvilket af forslagene ?

Jeg (eller rettere sagt min far) er rendt ind i samme problem.

VH Henrik

Fra : Jane

Dato : 26-09-04 07:11

> Tør man spørge, hvilket af forslagene ?
>
> Jeg (eller rettere sagt min far) er rendt ind i samme problem.
>
> VH Henrik
>
> Øøøhh - joe det må du gerne spørge om, men svaret er næsten så pinligt, at
jeg ikke kan få mig til at fortælle det... Min firewall havde blokeret
adgangen til webstedet
Mvh Jane

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 14:00

> jeg ikke kan få mig til at fortælle det... Min firewall havde blokeret
> adgangen til webstedet

Nåå ja, det kan jo ske

bare det bliver løst.

VH Henrik