MS Windows
briani 27239
Win XP og 2 skærmkort - Hvordan?
Fra : WR

Dato : 24-09-04 11:53

Hej, jeg sidder med en maskine hver jeg gerne skulle udvide skrivebordet til
2 monitore og en tv skærm.

Jeg kan sagtens få Geforce 4 kortet og dets tv udgang til at fungere som 2
skærme (hvert sit skrivebord.)

Men så skulle der gerne endnu et grafikkort(PCI) i til et tredje skrivebord.

Hvordan klarer jeg det???

HilsenJan

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-09-04 12:46

"WR" <wr.SLET@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> skærme (hvert sit skrivebord.)
>
> Men så skulle der gerne endnu et grafikkort(PCI) i til et tredje

1. Sæt grafikkortet i maskinen og start op
2. installer evt. driver
3. Gå ind i dekstop properties og aktiver skærmen

Længere er den ikke.

Regards

Fra : WR

Dato : 24-09-04 12:56

> 1. Sæt grafikkortet i maskinen og start op
> 2. installer evt. driver
> 3. Gå ind i dekstop properties og aktiver skærmen
>
> Længere er den ikke.
>
> Regards

Lyder nemt... Men ak.

Det ekstra kort er et PCI Matrox kort.
Er installeret og virker fint ifølge enhedshåndteringen.

Når jeg går ind under skærm instillinger, kan jeg under kort kun finde
Gforce kortet.

Og under skærm, kun finde Den primære skærm og den sekundære (Tv-Out på
Geforce)

Hvor aktivere jeg den tredje??

Fra : J.K.Arning

Dato : 24-09-04 13:13

> [...]
> Gforce kortet.
>
> Og under skærm, kun finde Den primære skærm og den sekundære (Tv-Out på

Hmm det giver ikke lige mening
men prøv at tjekke din bios .. måske PCI er deaktiveret.

Regards