MS Windows
briani 27239
æøå SP2
Fra : Denn!s H

Dato : 21-09-04 09:42

Dav

Jeg har installeret i-Nav Plug-in fra VeriSign.
Derfor kan jeg ikke se op IE alene understøtter æøå nu, hvor jeg har
opdateret min WinXP Pro med SP-2 DK.
(Kunne afsinstallere plug-in men ville lige høre om det var nødvendigt at
prøve)

Gør IE mede SP-2 det?

--
Hilsen
Denn!s

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-09-04 02:05

Du mener formentlig i domæne navne og der er svaret nej.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 22-09-04 04:04

Jens Peter Karlsen (jpkarlsen@mvps.org) skrev følgende:

> Du mener formentlig i domæne navne og der er svaret nej.

Det var dog en utrolig konsekvent ignorering af gældende netikette.

Svar venligst under det citerede.

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 22-09-04 16:55

Den Wed, 22 Sep 2004 05:04:01 +0200, Fischer & Døssing
<tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev:

>Det var dog en utrolig konsekvent ignorering af gældende netikette.
>
>Svar venligst under det citerede.

Glem det.
Jens Peter Karlsen *vil* ikke svare under det citerede. Der har kørt
lange tråde om det. Han er dog i undtagelstilfælde, set svare under det
citerede.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Denn!s H

Dato : 22-09-04 08:50

> Du mener formentlig i domæne navne og der er svaret nej.

.... ja hvad ellers?
man tak for svaret alligevel

--
Denn!s

Fra : Anders Lund

Dato : 22-09-04 20:38

Denn!s H wrote:
> ... ja hvad ellers?

På selve hjemmesiderne.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Denn!s H

Dato : 23-09-04 12:45

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> På selve hjemmesiderne.

.... ved du hvad i-Nav Plug-in fra VeriSign er?

--
Denn!s

Fra : Anders Lund

Dato : 23-09-04 16:53

Denn!s H wrote:

> ... ved du hvad i-Nav Plug-in fra VeriSign er?

Ja.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk