MS Windows
briani 27239
Detaljer i stedet for store ikoner
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 19-09-04 20:06

WinXP. Når jeg med fx. Word ønsker at indsætte en billede fra fil, så er
standard at fremkomne menu vises med store ikoner med thumbnails, men jeg
vil gerne have vist dem på den gammeldags måde med Detaljer, hvilket jeg så
klarer med klik på Detaljer. Problemet er at næste gang jeg ønsker at
indsætte et billede, så skal jeg igen lave denne ændring. Jeg mener at huske
at man kan ændre dette et sted i Windows, men hvor?

Lars

Fra : Pico

Dato : 19-09-04 23:07

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> gang jeg ønsker at indsætte et billede, så skal jeg igen lave denne
> ændring. Jeg mener at huske at man kan ændre dette et sted i Windows,

Jeg mener det virker på samme måde som ved mapper. Start er mappe, sæt
den til detaljer, klik funktioner/mappeindstillinger fanebladet Vis og klik på
Andvend på alle mapper.
Pico

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 20-09-04 09:38

> [...]
mappe, sæt
> den til detaljer, klik funktioner/mappeindstillinger fanebladet

Tak Pico, det virker efter hensigten.

Lars