MS Windows
briani 27239
google toolbar
Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 19-09-04 19:29

Ved et uheld har jeg fjernet Google Toolbar. Den er heldigvis nem at
geninstallere, men kan nogen forklare, hvorfor den nu forsvinder, hvis jeg
ved en diskoprydning sletter de temporære internetfiler.

mvh.

Flemming

--
mvh.
Flemming Chr. Nielsen

Fra : flemming chr. nielse~

Dato : 19-09-04 20:28

Ja, nu fandt jeg selv løsningen på mit spørgsmål: der er forskel på Google
Toolbar og Google Deskbar. Den sidste forsvinder ikke ved diskoprydning.
mvh.
Flemming

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-09-04 10:56

skrev i en meddelelse news:414ddda5$0$310$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> Toolbar og Google Deskbar. Den sidste forsvinder ikke ved diskoprydning.
+++++++++++++++++++++++

Hej Flemming.

Google toolbar forsvinder da heller ikke ved en diskoprydning, ihvetfald
ikke hos mig.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : malfoy_96

Dato : 20-09-04 12:50

> Google toolbar forsvinder da heller ikke ved en diskoprydning, ihvetfald
> ikke hos mig.

Gør den heller ikke her.

Malfoy